1)      A gyermekről gyűjtött információk elemzése, összegzése

2)      A legfőbb fejlesztési irány meghatározása tekintettel a gyermek reális lehetőségeire

3)      A fejlesztő program fő területeinek meghatározása

4)      A fő területeken belül a feladattípusok, feladatsorok leírása

5)      A feladatsorok ütemezése, belátható időtartama

6)      A feladatok elosztása az együttműködő pedagógusok között

7)      A megvalósítás színterei (egyéni, csoportos, helye, ideje, délelőtt, délután, tanórai, szabadidős)

8)      A fejlesztési ciklus végére tervezett visszacsatolás

 

Demeter Gáborné cikkéből (Fejlesztő Pedagógia,2007/5)


Dokumentumok

dokumentumokDokumentumaink segítséget nyújtanak, ha szükséged van rá a munkád során. Vedd figyelembe, te is segíthetsz másoknak, ha publikálsz itt cikkeket!

Témakörök

temakorokA honlap megpróbálja összegyűjteni a fejlesztéshez, gyógypedagógiai és logopédiai munkához szükséges anyagokat. Tegyél te is azért, hogy minél több anyagot találjanak itt az érdeklődők.

Segítségnyújtás

segitsegHa kérdése van, a fórumban megkérdezheti és a megfelelő szakember megpróbál segíteni Önnek!

Fórum

forumfórum az a hely, ahol meg lehet beszélni a problémákat. Mindenkit várunk oda, akinek kérdése van vagy segítséget szeretne nyújtani másoknak.