EGYÉNI FEJLESZTÉSI TERV
A GYERMEK ADATAI:
Név:
Szül.hely, idő:
Anyja:
Gondviselő:
Lakcím:
A szakvéleményt kiadta:
A szakvélemény kelte, kontroll:
A szakértői bizottság / szakvélemény megállapításai:
Egyéni fejlesztési terv |
||||||||||||
Fejlesztendő terület |
A fejlesztés időtartama |
|||||||||||
|
1. hónap |
2. hónap |
3. hónap |
|||||||||
Általános ismertek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Testséma |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Térbeli-, időbeli tájékozódás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Síkbeli tájékozódás, irányok |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finommotorika, grafomotoros fejlesztés, vizuomotoros koordináció |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuális figyelem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuális észlelés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuális emlékezet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuális differenciálás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vizuális szerialitás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auditív figyelem |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auditív észlelés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auditív emlékezet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auditív differenciálás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Auditív szerialitás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Színek |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ritmus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alak-háttér differenciálás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Problémamegoldó gondolkodás, lényegkiemelés, összefüggések, következtetések |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Analóg gondolkodás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Beszédészlelés, -megértés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Artikuláció |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szókincs, verbális kifejezőkészség |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betűdifferenciálás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Betűfelismerés, összeolvasás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szövegértés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Helyesírás, nyelvi fejlesztés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Számfogalom, matematikai készségek fejlesztése |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Előkészítendő terület: o |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fő fejlesztési terület: x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Folyamatos fejlesztés: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|