Egyéni fejlesztési terv feladatokra bontása - példa
Név:
Terület
|
Cél |
Eszközök |
Tanítás alatt/ Napköziben/ Otthon/Kik |
Idő, intervallum |
Értékelés |
Eredmény
|
Matematika |
Tizes szorzótábla |
Táblázat, játék, ének |
Iskolai feladat, de otthon is játék |
Egy hét |
Feladatlap |
Jobb, de mechanikus |
Olvasás |
Betűk össze-olvasása |
Feladatlap, olvasókönyv, betűkirakós játék Számítógép program |
Iskola, fejlesztőpedagógus logopédus |
Két hét |
Olvasásfelmérés |
Össze tudja olvasni, de nagyon lassan Stb. |
Figyelem |
5 perc elmélyült akartlagos figyelem |
Számítógépes játék, labirintus játék Rejtvény |
Mindenhol |
Egy hónap |
Megfigyelés, Figyelem felmérése feladatlappal |
Képes 5 percig elmélyülten dolgozni, de nem mindig |
Tanulási módszerek |
Gondolat-térkép használat |
Magyarázat, Tanulnivaló feldolgozása |
Tanítás alatt/Napköziben |
Félév
|
Kész munkáinak megtekintése |
Autómatikusan használja, saját stílust alakított ki |
Társas-készségek |
Másik szempontjá-nak megértése |
Jeleneteket eljátszani, beszélgetések, mások helyébe képzeli magát, nézőpontváltás |
Napközi |
Félév |
Megfigyelés |
Nem sikerült elérni a célt, mert a családi háttér ellene dolgozott |