Oldaltérkép
- Kezdőlap
- 3D nyomtatás
- - Cura 4.6.1 magyarosítása
- - Cura 4.7
- Mi okozza a diszlexiát?
- 41/1999. (X. 13.) OM rendelet a pedagógus-szakvizsga képesítési követelményeiről
- 2007. évi C. törvény a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény módosításáról
- 1993. évi LXXIX. törvény a közoktatásról
- Így látja egy diszlexia-kutató
- Milyen OKTV-helyezés mentesít az érettségi alól?
- Az ECDL-bizonyítvány kiváltja az informatika érettségit?
- A sajátos nevelési igényű tanulók érettségi vizsgájára milyen szabályok vonatkoznak?
- A sajátos nevelési igényű tanuló milyen könnyítést kérhet az érettségi vizsgán?
- A sajátos nevelési igényű tanulótól milyen igazolást fogadhat el az igazgató?
- Kihagyott lépcsőfok? Egy óvodai együttnevelési projekt tanulságai
- Mi az autizmus
- Felnő egy elfogadó nemzedék
- Lista anyák napjára
- Dalok anyák napjára
- Versek anyák napjára
- Egy jogszabály-módosítással állások százait menthetnék meg
- Mutizmus - elektív mutizmus
- A gyerekek tényleg látják az aurát!
- A Montessori-pedagógia
- Mese és TV
- A közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény módosítása
- Az SNI gyermekek és az érettségi követleményrendszer
- A magatartási problémák és a tanulási zavarok összefüggései
- Az SNI gyermekek óvodai nevelésének feladatai
- A Sajátos nevelési igényű tanulók iskolai oktatásának irányelve
- 15/2007. (III. 14.) OKM rendelet
- 2/2005. (III. 1.) OM rendelet
- 2/2005. (III. 1.) OM rendelet
- Diszkalkulia
- A Waldorf-pedagógia
- Optimális képességfejlesztés
- 138/1992. (X. 8.) Korm. rendelet a közalkalmazottakról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a közoktatási intézményekben
- A munkaügyi kapcsolatok jogi szabályozása
- SNI a, b és BTMN tanulók ellátása
- 2008. évi XXXI. törvény - Az esélyegyenlőség érvényesülésének közoktatásban történő előmozdítását szolgáló egyes törvények
- 100/1997. (VI. 13.) Korm. rendelet az érettségi vizsga vizsgaszabályzatának kiadásáról
- Játékban a tudás
- Karácsonyi versek
- Márai Sándor: Az ünnepekről
- Látom, Hallom, Csinálom, Tudom!?
- Vásott kölykök
- Szép szónak nem szegik szárnyát
- Egységes Pedagógiai Szakszolgálat bemutatása
- A Szakértői Bizottságok feladatai
- Szakszolgálati ellátás megvalósulása a marcali és fonyódi kistérségben
- 2008. évi CX. törvény egyes törvényeknek a tizenharmadik havi illetmény, munkabér kifizetési rendjével összefüggő módosításáról
- A sindelar-program szerepe a logopédiai terápiában
- 11/1994. (VI. 8.) MKM rendelet a nevelési-oktatási intézmények működéséről
- Iskolai integráció: örülnek, ha balhé nélkül megússzák
- Kiegészítő illetményre, támogatásra vonatkozó szabályok
- 323/2008. (XII. 29.) Korm. rendelet a közalkalmazottakról szóló 1992. évi XXXIII. törvény végrehajtásáról a közoktatási intézményekben tárgyú 138/1992. (X. 8.) Korm. rendelet módosításáról
- Szeretik-e a tanárok a cigány gyerekeket?
- Tájékoztató a sajátos nevelési igényű gyermekekkel, tanulókkal foglalkozó gyógypedagógiai pótlékra jogosultak támogatása és az osztályfőnöki pótlékra jogosultak támogatása igénylésének, döntési rendszerének, folyósításának, elszámolásának és ellenőrzéséne
- Csodahintával a diszlexia ellen
- A tanulási képességet vizsgáló szakértői és rehabilitációs tevékenység
- 14/1994.MKM rendelet módosítása
- Diszlexiára/diszkalkuliára utaló jelek óvodás/kis/iskolás korban
- A diszgráfia tünetei
- Tartósan beteg gyermek után járó kedvezmények
- 5/2003. (II. 19.) ESzCsM rendelet a magasabb összegű családi pótlékra jogosító betegségekről és fogyatékosságokról
- Törvényi szabályozók az együttnevelés szolgálatában
- A projektmódszer
- Kooperatív tanulási technikák
- Autisták vallomásai
- BÁNFALVY CSABA A fogyatékos emberek iskolai integrációjáról
- Autizmus
- Közlemény a szakértői és rehabilitációs bizottság által történő vizsgálat kezdeményezéséről
- Sajátos nevelési igény megállapítására irányuló szakértői és rehabilitációs bizottsági vizsgálatok iránti kérelem
- Diszgráfia
- Diszlexia
- Matematika tanmenet 7. osztály
- Magyar irodalom 7. osztály tanmenet
- Az Asperger-szindróma
- Matematika tanmenet 8. osztály
- Hiperaktivitás és figyelemzavar
- Tanmenetek az enyhén értelmi fogyatékos tanulók neveléséhez 1. osztály
- A fejlesztőpedagógus lehetőségei
- Matematika tanmenetjavaslat 1. osztály Konsept-H Könyvkiadó
- 2011. évi CXC. törvény a nemzeti köznevelésről
- Sajátos nevelési igény, sajátos pedagógia
- 14/1994. MKM rendeletéből: képzési kötelezettség
- 2012. évi I. törvény a munka törvénykönyvéről
- A Kormány 235/2016. (VII. 29.) rendelete
- Neveléssel-oktatással lekötött óraszámok változása
- Olvasás tanítása Meixner-módszerrel
- Szenzomotoros fejlesztés
- Sindelar
- Közlemény a pszichés fejlődés zavarai miatt a nevelési, tanulási folyamatban tartósan és súlyosan...
- A kötelező óraszám változásáról
- 2007. júniusától hatályos jogszabály (120/2007 (V. 31.) Korm. rend.)
- A Kormány 202/2007. (VII. 31.) rendelete a Nemzeti alaptanterv kiadásáról, bevezetéséről és alkalmaz
- A Közoktatási törvény 2007-es módosításainak összefoglalója
- A sajátos nevelési igényű tanulók jogainak érvényesülése
- Bölcsődei, óvodai integráció
- 1998. évi XXVI. törvény a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról
- 2007. évi LXXXVII. törvény a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény módosításáról
- SNI gyermekek kötelező felülvizsgálata
- Diszlexia
- Autizmus
- Fejlesztés
- Segédletek
- Szekciók
- Módszerek
- Módszerek
- Uncategorised
- Szülőknek
- Gyakran feltett kérdések
- Sajátos Nevelési Igény
- Anyák napjára
- Hírek
- Új hírek
- Egyéb
- Karácsony
- Előadások
- Boeing 737-800
- Törvények
- Hasznos olvasmányok
- - Boeing 737-800 MCP
- -- Boeing 737-800 MCP panel 1. rész
- Hasznos olvasmányokhoz
- Jogi nyilatkozat
- Oldaltérkép
- - Fejlesztési terv
- -- Egyéni fejlesztési terv 1
- -- Egyéni fejlesztési terv 2
- -- Egyéni fejlesztési terv feladatokra bontása
- -- Egyéni fejlesztési terv készítéséhez szükséges adatok
- -- Egyéni terv: Figyelemfejlesztés
- -- Fejlesztési terv
- -- Fejlesztési terv: Anyanyelv és kommunikáció
- -- Fejlesztési terv felsőtagozatos dyslexiás tanulók kezeléséhez
- -- Grafomotoros fejlesztési terv
- -- Informatika fejlesztési terv
- -- Tanácsok egyéni fejlesztési terv készítéséhez
- -- Matematikai gondolkodás
- - Munkaköri leírások
- -- Fejlesztő óvodapedagógus munkaköri leírás
- -- Gyógypedagógus, fejlesztőpedagógus munkaköri leírása
- - Pedagógiai segédletek
- -- A beszédészlelés zavarai
- -- A beszédmegértés, mint az olvasástanulás egyik sarkalatos pontja
- -- A csúnya írás, és a helyesírás nehézségei
- -- A dadogás
- -- A diszlexia megelőzése
- -- A diszlexia-veszélyeztetettség jelei
- -- A fejlődéses diszlexia
- -- A felnőttkori agysérülések következményei
- -- A finommozgás fejlesztése
- -- A hallási figyelem-, észlelés fejlesztése játékokban
- -- A játék fejlesztő hatásai
- -- A kéz szerepe
- -- A kommunikáció zavara
- -- A leghűségesebb barát
- -- A lovasterápia jótékony hatásai
- -- A nevelési-oktatási intézmények és a szakszolgálatok kapcsolata
- -- A nyelvi, grammatikai és helyesírási készség vizsgálata
- -- A számolási készség fejlesztése
- -- A számolási zavar, diszkalkulia
- -- A számolási zavar vizsgálata
- -- A szövegértés nehézségei
- -- A tájékozódás fontossága
- -- A vizuális képességek fejlesztése
- -- Állatok terápiás hatásai
- -- Amit a nyelvelsajátításról tudni érdemes
- -- Az algoritmikus gondolkodásról
- -- Az elhúzódó vagy kezeletlen pöszeség következményei
- -- Az emlékezet szerepe a tanulási folyamatban
- -- Azonos? Különböző? Miért fontos ez?!
- -- Beszédészlelés és beszédmegértés fejlesztése iskolás korban
- -- Csúnya írás - van megoldás?
- -- Diszlexia és úszás
- -- Diszlexia, melyért rohanó világunk is okolható
- -- Diszlexiás lesz-e beszédhibás gyermekem?
- -- Egészségügyi és Pedagógiai célú Habilitáció, rehabilitáció - egyéni fejlődési lap Betétív
- -- Egészségügyi és Pedagógiai célú Habilitáció, rehabilitáció - egyéni fejlődési lap üres oldal
- -- Együttműködési megállapodás (utazó gyógypedagógus-intézmény)
- -- Együttnevelés vagy elkülönítés
- -- Eleven gyerekek
- -- Figyelemfejlesztő program
- -- Hogyan játsszunk gyermekeinkkel?
- -- Hogyan lesz könnyebb gyermeke számára a tanulás?
- -- Hogyan segíthet diszlexiás gyermekének az idegen nyelv tanulásában?
- -- Iskola-előkészítés játékosan
- -- Képességfejlesztés a családban
- -- Képességfejlesztés nyáron is
- -- Ki segít Önnek diszlexiás gyermeke oktatásában?
- -- Kommunikációs problémák
- -- Majd kinövi?
- -- Megakadások a beszédben
- -- Miért nem tud helyesen írni gyermeke?
- -- Miért nem tud helyesen írni gyermeke? Játékok
- -- Miért nőtt a diszlexiás gyermekek száma?
- -- Miért szükséges már születéstől kezdődően odafigyelni gyermeke beszédének fejlesztésére?
- -- Milyen kapcsolat van a mozgás és a térészlelés kialakulása között?
- -- Mit tehet diszlexiás gyermekéért?
A honlap megpróbálja összegyűjteni a fejlesztéshez, gyógypedagógiai és logopédiai munkához szükséges anyagokat. Tegyél te is azért, hogy minél több anyagot találjanak itt az érdeklődők.
Dokumentumaink segítséget nyújtanak, ha szükséged van rá a munkád során. Vedd figyelembe, te is segíthetsz másoknak, ha publikálsz itt cikkeket!
Ha kérdése van, a fórumban megkérdezheti és a megfelelő szakember megpróbál segíteni Önnek!
A